Wednesday, April 25, 2007

nervos

Nu stiu ce sentimente ii incearca pe cei care vad ce se intimpla zilele acestea in Romania. Pe mine unul, ce fac magarii din parlament m-a umplut de draci. Nu il consider pe Basescu vreun sfint. Nici Vaticanul nu e condus de sfinti. Il consider mai degraba un vehicul al dorintei noastre de a nu mai baltii inca 14 ani. Al dorintei noastre de a nu mai fi umiliti inca 14 ani. De a nu fi furati cu zimbetul pe buze de cleptocratii din parlament si de cei care i-au finantat ca sa zaca precum niste nesimtiti in cladirea aceea blestemata.
Voi incepe deci acest demers din dorinta de a-mi striga disperarea si de a convinge si pe altii sa procedeze la fel. Nu e suficient sa muncim fiecare pentru viitorul lui. Cei 322 sint gata sa ne fure iarasi ceea ce realizam fiecare in parte.

1 comment:

Anonymous said...

sa inteleg ca ai inceput blogul asta dupa ce l-au suspendat?
Jalnic.
Treaba lor ca l-au suspendat, banuiesc ca s-au gandit exact la ce fac in acel moment si care sunt implicatiile.
Si eu l-am votat pe Basescu la alegeri...da' sub ochii mei, individul a luat-o pe aratura. Si-a pierdut mintile. Nu cautionez asemenea comportamente dezechilibrate. Nu-mi place Tariceanu, dar a ajuns sa-mi placa si mai putin Basescu.